2018. január 17., szerda

Szép ,újszerű és jól működő kávéfőző most olcsón - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Keves használt ( újszerű ) de szerintem még nagyon jó állapot van / orginal dobozban / LASD FOTÓK
Dupla vásárlás ezért egy darab most  olcson eladó / Utasítás -Bedienungsanleitung is van 
Fontos , licitalás előtt érdeklődni kell még egyszer hogy meg van e még mert máshol is hirdettem !  
Igazi Tschibo kapszula kávéfőző /  jó minőség / 3 fajta kávé lehet csinálni , kaffee crema , hosszú kávé vagy eszpresszó 
Új vásárlás 60 € ez kb 18 ezer Ft lenne 
Nagyon megéri !! Lasd fotók ( hibatlan és újszerű ) 
Ez egy magán aukció , garancia és visszavételi kötelezettség nélkül !
 licit nem TÖRLÖK 
A termék leűtése után a nyertes vállalja , hogy 3 napon belűl felveszi velem a kapcsolatot, a vételárat és a postaköltséget pedig 5 munkanapon belűl átutaljaa vásárlási  értesitőben megadott  ellenkező esetben a tranzakciót NEGATVVAL  értékelem , a terméket pedig újból  meghírdetem !
Én csak postázni tudok ( postaköltsege, lásd szállitási feltételek = csak kattintani kell / nincs csomagautomata küldés )
Ha ez nem felel meg , inkább   NE  LICITÁLJ  !!  
Szemelyes átvétel nem lehet csak banki átutalás 
Nézze meg a többi termékemet  is mert nagyon ÉRDEMES !!!
lent az én GALÉRIÁM !!!  

Jelenlegi ára: 8 900 Ft
Az aukció vége: 2018-02-06 15:10 .