2017. december 3., vasárnap

Járai Judit KÜLÖNTUDÓSÍTÓ HÁBORÚRÓL ÉS BÉKÉRŐL -ÚJ - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Cím: Különtudósító
Alcím: háborúról és békéről
Író(k): Járai Judit
Kiadó: Kairosz Kiadó
Kötés típusa: papír, puhakötés
Állapot: új
Súly:  0, 45 kg 
Terjedelem: 277 oldal
ISBN: 9789639642232
Bolti ár: 3300 Ft
Fülszöveg:
Láttam békét és láttam háborút, küzdelmet és egyezkedést, láttam nyomorúságot és láttam nagyszerűséget, éhező gyermeket és szívbéli segítséget. Ám azért a kongói dzsungelben araszolva is magam előtt láttam Szenczi Molnár Albertet, s amikor a római harangok zúgását hallgattam, ott volt mellettem Apáczai Csere János. De a leggyakrabban Széchenyi István jött velem szemben.
Járai Judit riportkönyve a mai háború sújtotta övezetekről, éhínségről és pusztulásról szól, de mindenütt az újrakezdés reményével lát és láttat.

Jelenlegi ára: 1 190 Ft
Az aukció vége: 2017-12-24 16:58 .