2016. június 20., hétfő

Turmix TX 560 eszpresszó kávéfőző eladó - Jelenlegi ára: 19 500 Ft

Turmix TX 560 Szuper kávéfőző kis hibával akciósan eladó
A kávéfőzőt Én használtam, de lecseréltem egy másikra, ezért adom el.
A gépnek kb. 2 éve vagyok a boldog tulajdonosa, azóta 1 alkalommal volt szervízben, kb. 1 éve. Mindent átnéztek rajta, és minden rendesen működött. Kicserélték a kisebb tömítéseket, csak a kartömítést nem (akkor nem volt nekik készleten ilyen tömítés), na most az szorul cserére.
A hibája, hogy kifúj a kar mellett. A tömítésnek az ára kb. 800. - Ft. de Én már egyáltalán nem szeretnék vele foglalkozni.
A készülék gyönyörű állapotú kinézetét tekintve exkluzív darab. Minden konyhának a dísze lehet.
A kávé erősségét a beletömött kávé mennyiségével, a tömés erősségével, és a szürő alján lévő habosítóval tudod tökéletesre beállítani.
(igényel egy kevés időt, de ha beállítod, akkor a lefőzőtt kávé minősége megeg yezik a nagy több százezer forintos darálós gépek minőségével)
A gép tartozékai: kar, 1 személyes szűrő
Minden kérdésre - már amelyikre tudok - szívesen válaszolok.
Jó licitálást !
Nézd meg a többi eladó termékemet is : -)

Jelenlegi ára: 19 500 Ft
Az aukció vége: 2016-07-11 20:06 . Turmix TX 560 eszpresszó kávéfőző eladó - Jelenlegi ára: 19 500 Ft