2016. január 26., kedd

Fekete hajnalka-mag..../10mag/..NÖV.-827 - Jelenlegi ára: 350 Ft


"IPOMOEA - BLACK KNIGHT"
Az amerikai kontinens déli feléből származó, csodálatos fajta!
Először fogjuk meg a magokat és áztassuk be 1 órára hideg vízbe. Az áztatott magokat aztán kb. 1 centi mélyen ültessük a földbe. Egy lyukba rakhatunk több magot is, később majd a gyengéket kihúzzuk. A lyukak egymástól kb. fél méterre legyenek.
A talajt (ahogyan én is tettem) érdemes feljavítani egy kis fekete virágfölddel, és ha gondoljátok, akkor agyaggranulátumot is adhattok a földhöz. (Ez a vizet fogja megtartani. ) Nagyon lényeges, hogy előtte jó alaposan kapáljátok fel a területet, olyan mélyen, amilyen mélyen csak lehet. Elültetés után ne tömörítsétek a földet, max a kezetekkel paskoljátok meg egy kicsit közvetlen az ültetés helye fölött. Ahhoz, hogy szépen, gyorsan, és nagyra nőjön a hajnalkátok, ahhoz laza földre van szüksége!
Trágyázásról annyit mondanék, hogy! én a Substral balkonnövényekhez való folyadékos izéjét használtam, de ha lehetséges, használjunk komposztot. Ha szemcsés műtrágyád van, akkor azt keverd bele a földbe ültetésnél. Az elején nem kell neki trágya; én is csak virágzás előtt pár héttel adtam neki, de csak mert borzalmasan rossz a talajunk. Tehát ne vigyétek túlzásba, lehet, hogy nálatok egyáltalán nem fog kelleni!
Öntözni akkor kell, amikor már a föld felső rétege nem nedves. Ne öntözzétek túl, de az elején mindig tartsátok nedvesen a kis palántákat! Nyáron a nagy melegben naponta adtam nekik, slaggal. Tehát eléggé vízigényes a kicsike, de ha 1 hétig nem öntözitek, azt is túl fogja élni!
Mindenképp futtasátok rá valamire. Én sima drótkeritésre futtattam, de lehet bármire, amiben vannak lyukak. Kézzel köré kell óvatosan csavarni és másnapra már rászorul durvásan.
 
1 ADAG 10 MAGOT TARTALMAZ!!
KELLEMES KERTÉSZKEDÉST!
EZEK NEM BEDÖGLÖTT, �! �VEKIG RAKTÁRON TARTOTT MAGOK, HANEM 100%-IG
KIKELÉS GARANCIÁS , KÖZVETLENÜL A TERMELŐTŐL , FRISS IDEI MAGOK!!!
NÁLAM NEM KELL LICITÁLÁSSAL HÚZNI AZ IDŐT HETEKIG, AZONNAL ELVIHETED FIX ÁRON, ÉS TERMÉSZETESEN A LEGFRISSEBB MAGOKAT HISZEN RENGETEG TERMELŐVEL ÁLLOK KAPCSOLATBA, KOMOLY VILÁGCÉGEKNÉL, EZ PEDIG NEM EGY UTOLSÓ SZEMPONT, MÉG ÍGY NŐKÉNT SEM AMIT EZIDÁIG ELÉRTEM A NÖVÉNYPIACON. REMÉLEM TI IS ELÉGEDETTEK VAGYTOK !
A TERMÉK KÜLFÖLDRŐL ÉRKEZIK, ÍGY A VÁRAKOZÁSI IDŐT AZ OLCSÓSÁGA KOMPENZÁLJA...
LEÜTÉS UTÁN 3 NAPIG VÁROK, NEM JELENTKEZÉS ILLETVE NEM FIZETÉS ESETÉN EZEN IDŐ UTÁN NEGATÍVAT ADOK, EZEK TUDATÁBAN KÉREM ÖNÖKET A FELELŐSSÉGTELJES VÁSÁRLÁSRA, LICITÁLÁSRA. AMIT A VATERA KISZÁMLÁZ KÉREM AZT FIZETNI, ÉS NEM EZEN ALKUDOZNI, ESETLEG LEÜTÉS ELŐTT!
A TERMÉK EGYENESEN A GYÁRTÓTÓL ÉRKEZIK ÖNHÖZ, ÍGY A POSTAKÖLTSÉG A
LEHETŐ LEGKISEBBRE LETT LESZORÍTVA. KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁSOD, SZERETETTEL VÁRLAK MÁSKOR ÉS MÁS TERMÉKEMNÉL IS!
Bankiadatok: 11600006-00000000-61757402


Jelenlegi ára: 350 Ft
Az aukció vége: 2016-02-16 04:32 . Fekete hajnalka-mag..../10mag/..NÖV.-827 - Jelenlegi ára: 350 Ft